קורסים לגיל השלישי

ברוכים הבאים לגיל השלישי. ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם מבחינת תוחלת החיים, כך שגם יציאה לפנסיה לא מסמלת שום דבר מאשר “פרק ב'” של החיים החדשים שלכם.

היציאה לפנסיה מאופיינת בזמן פנוי רב, לפעמים אפשר למצוא את עצמנו נכנסים אל תוך שגרה שוחקת של כלום ושום דבר. פנסיה היא הזמן לתת לעצמכם מקום, לעשות את כל הדברים שפחדתם ולא עשיתם, ללמוד דברים שרציתם אבל פחדתם שיפגע לכם בקריירה הקיימת ולהתפתחות עצמית.

ריכזנו עבורכם מספר קורסים אשר חלקם יכולים להוות עבורכם קורסי פנאי ואילו אחרים יכולים לתת לכם מקצוע חדש ומאתגר לחיים(כן, גם בגיל השלישי זה אפשרי). הישארו איתנו!

להוציא את הצייר שבכם: קורסי ציור

מאז ומתמיד כאשר אנחנו מדברים על קורסי ציור אנו מדברים על אחד הקורסים הפופולריים ביותר בקרב גיל הזהב. רובנו לאחר שנים של עבודה פיזית מחפשים לבטא את עצמנו, ולרוב בישיבה ובאמצעות מספר עפרונות וצבעי מים.

קורסי ציור מתאימים לכל הרמות, מחובבנים ועד מקצוענים. במהלך הקורס תוכלו להגשים את עצמכם, לבלות יחד עם בני גילכם ואף להשתתף בתחרויות חובבנים שונות. נשמע מאתגר לא?

להעשיר את הידע: סדנאות תקשורת

קורס נוסף הוא למעשה סדנא, כיום ניתן למצוא סדנאות תקשורת מרובות כאשר כל אחת מהם מייצגת נושא מסוים. במהלך הסדנאות השונות תיחשפו אל תקשורת בין אישית, חברתית, זוגית ואף תקשורת המונית. במהלך הסדנא לומדים בצורה מעשירה וחוויתית, מרחיבים אופקים וכן לוקחים איתנו דברים חדשים(גם כשחשבנו כבר שאנחנו יודעים הכל).

בין הסדנאות ניתן לראות סדנאות מוסיקה, בישול, צמיחה והגשמה אישית, ציור, פיסול ועוד.

זה הזמן לתת לכתיבה לדבר עבורכם: כתיבה יצירתית

הפנסיה זה הזמן שלכם לעבוד מעט על “האני האמיתי שלכם”, במהלך קורסים של כתיבה יצירתית תוכלו לקחת חלק בסדנאות כתיבה אשר ידעו לסחוט מכם כל טיפה של רגש.

במהלך הקורסים תוכלו להתמקצע בכתיבת פריסטייל, כתיבה תסריטאית, כתיבת טלנובלה ואף כתיבה של ביוגרפיה אישית!

כתיבה היא דרך להוציא את כל קשת הרגשות שלכם החוצה, מה שמשחרר אצל רובנו אנדורפינים בגוף ומעודד את תחושת הביטחון והשמחה.

 

לבשל, אבל מקצועי – סדנאות בישול

את/ה לא עוזב/ת את המטבח כבר למעלה מ30 שנה, כולם מחמיאים לך על האוכל, הנכדים והילדים יודעים מי מכין/ה את האוכל הטעים ביותר ולא מוותרים על אף הזדמנות להגיע לבית.

עכשיו, תוכלו ללמוד לבשל בצורה מקצועית. דרך קורסים שונים תוכלו לקבל טעימה מלאה מעולמות שונים ומגוונים שאולי לא הייתם מגיעים אליהם לפניי – בישול צרפתי, אסייתי, טבעוני, מזרחי, בריא, ייצור גבינות ועוד!

אפשר גם בהייטק – קורס DBA

לא רק קורסים וסדנאות פנאי, גם מקצוע חדש ופרק ב’ של עולם התעסוקה יכולה להיות אפשרות מעניינת עבורכם.

קורס DBA (מנהל מערכות מידע) הוא אחד מן המקצועות העולים של העשור השלישי של המאה העשרים ואחת, מדובר במקצוע בתחום ההייטק אשר טומן ברובו אתגרים רבים.

במהלך התפקיד אתם אחראים על מערכות מידע ותשתיות של ארגון ובמהלכו עובדים עם צוותים דינמיים שונים בארגון במטרה לנצל את המקסימום מן המערכת.

מדובר בקורס אשר מתאים לאנשים בעל רקע טכנולוגי והנדסאי, אך יחד עם זאת גם אלו בלי הרקע יוכלו למצוא את עצמם בקורס ולהגשים את עצמם. אגב, גם השכר מתגמל.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram