מתנות לגיל הזהב

כרטיס גיפטקארד הפך למתנה מוכרת ולגיטימית בשוק המתנות., ואולי תופתעו לגלות, שעד לפני שני עשורים האפשרות הזו בכלל לא הייתה קיימת. כרטיס הגיפטכראד הפך בשנים האחרונות למתנה מוכרת, לגיטימית ומשמחת בשוק המתנות הרווי ואולי תופתעו לדעת שעד לפני שני עשורים האפשרות הזו כלל לא הייתה קיימת עבור הצרכן.

כרטיסי הגיפטקארד עשו מהפכה של ממש בעולם המתנות והפכו את המשימה של בחירת מתנה להרבה יותר קלה, ובשנים האחרונות מגיע הגיפטקארד הדיגיטלי ולוקח אותנו אפילו כמה צעדים קדימה.

גיפטכארד מותאם לכולם

מעבר לעובדה המאוד פשוטה שבאמצעות קליק ניתן לשמח, לרגש ולהפתיע- יש פה מהפכה של ממש והיא הגיעה גם לחברות וארגונים.

שוק הגיפטכארד בארץ ובעולם נהנה ממגמת עלייה מתמדת במגזר הפרטי והעסקי כאחד ובהזנקה ממשית בשנה האחרונה בעקבות הקורונה. בארה”ב למשל 87% מהחברות מעניקות לעובדים שלהן שוברים כתמריץ וכמתנה, ובשנה החולפת חל גידול של 29% במכירת השוברים. חברות רבות רוכשות מתנות און ליין לעובדים בימי קורונה ומעדיפות להעניק מתנה בגיפט כארד שיכולה להיות ממומשת במגוון אתרי סחר ברשת עם אופציה של הזמנה מהבית

הכארד הוא וירטואלי, הגיפט אמיתי

עד לא מזמן כרטיסי הגיפטקארד היו כרטיסים מגנטים, שבכדי לממש אותם היה צריך לזכור לקחת את הכרטיס לחנות ולשלם בעזרתו בקופה. הגיפט קארד הדיגיטלי לעומת זאת הוא כרטיס וירטואלי לחלוטין. אפשר לשלוח את הגיפט קארד הדיגיטלי ישירות למייל או למובייל, כך שאין צורך להציג את הכרטיס המגנטי כדי לממש את המתנה וגם אי אפשר לאבד אותו. לא צריך לזכור לקחת את הכרטיס לכל מקום, ואפשר פשוט להציג אותו על מסך הטלפון הנייד בכל זמן שתרצו.

הכראד שמגשים חלומות

הגיפטקארד תפס את מקומו כאחת המתנות המועדפות ביותר, ולאחרונה מככב כמתנה מספר 1 ברשימות המשאלות.

מגמה נוספת שזיהו חברות כרטיסי המתנות היא החיפוש של הצרכנים אחרי חוויות חדשות. בעולם הדיגיטלי המגמה היא שיווק כמה שיותר ממוקד ואישי, המותאם לכל לקוח ותפור למידותיו וגם לקוחות הגיפטקארד מחפשים חווית חדשות  ולא רק עוד מתנה. השימוש בגיפטקארד חוצה קהלים ומגזרים, ובישראל משתמשים בהם לקוחות פרטים ועסקים כמתנות לימי הולדת, חגים, תמריצים והוקרה לעובדים או אירועים מיוחדים כמו לידה, גיוס וכדומה. המשותף לכולם הוא החיפוש אחר דרכים חדשות לרגש את מקבלי המתנה

מתנה זה כבר לא רק קופסא ועטיפה

בחיפוש אחר רעיון יצירתי למתנה , שיטוט של שעות בקניון תוך שבירת ראש על המידה הנכונה, האם קלעתם נכון לטעמם והאם זו המתנה המתאימה-  תופתעו לדעת שגיפט קארד שקולע לעולם תוכן ענק של אפשרויות יכול להתאים יותר הרבה יותר ממתנה עטופה יפה עם סרט.

מי מאתנו לא נתקל בחבר או קרוב משפחה שעוד לא נולדה המתנה הנכונה עבורו ותמיד מחזיר את מה שרוכשים עבורו? גם להכי בררן ושיפוטי – גיפט כארט יהיה המתנה הכי מותאמת והכי מוצלחת
הבחירה באתרי הגיפט קראד באתרים המיועדים לכך יכולה להגיע למעל עשרות אלפי מוצרים , במאות קטגוריות ויכולה לגרום למקבל המתנה תחושה נעימה של בחירת המתנה המושלמת בלי פשרות.

אז עכשיו נשאלת השאלה האם לתת או לא לתת? בטח שלתת! Gift Card  יכולה להיות המתנה הכי ורסטילית שהענקתם או קיבלתם בזמן האחרון , מותאמת לעשרות חוויות מעשירות מכל העולמות האפשריים: תרבות, קולינריה, שופינג, סדנאות וככל העולה על רוחכם  וכל זה בלחיצת קליק. רכישת גיפט קארד עושה הכל הרבה יותר פשוט לכולם!

.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram