לימודי מסחר באיביי בגיל הזהב

על פי ממצאים שונים שהתגלו במחקרים שבוצעו בקרב בני גיל הזהב, נמצא כי לפעילויות פנאי השפעה חיובית על מנגנון הדמנציה (שכחה), דהיינו, בכוחן לצמצם את הסיכון ללקות במחלה. התוצאות החזקות ביותר נמצאו בקרב קבוצת בני ובנות גיל הזהב אשר עסקו בפעילויות הקשורות בריכוז ובחיזוק המחשבה והזיכרון.

אחד הדברים שיכולים לספק לכם הרבה עניין הוא לימודים. ואם מדובר בלימודים שבסופו של תהליך יוכלו גם להכניס לכם לא מעט כסף ומהצד השני יוכלו להיות העשרה – הרי זה מושלם. תוכלו להרחיב את ידיעותיכם בתחומים שתמיד עניינו אתכם, אך לא יכולתם להעמיק בהם בשל הצורך לדאוג לפרנסה ולילדים. אז עכשיו כשיש לכם פנסיה והילדים גדלו, זה בדיוק הזמן בו תוכלו להקדיש יום או יומיים בשבוע לעצמכם. לימודים בגיל השלישי יכולים להיות במגוון תחומים . תוכלו ללמוד נגרות, אומנות, קורסים בשוק ההון ובמסחר באיביי , בישול, מיסטיקה או כל דבר אחר. ללא הלחץ להצטיין או להוכיח, רק הרצון שלכם לדעת ולהעשיר את עצמכם.

עולם האינטרנט ויישומי המחשב אינם נחלתם הבלעדית של הצעירים וגם לגיל הזהב מגיע להיכנס ולהכיר את תחום זה, מה שיכול להעניק להם בטחון, עניין ולהוסיף לחייהם צבע וממד נוסף. השליטה במיומנויות מחשב שונות ובאינטרנט אינה קשה, אך על מנת לרכוש את המיומנויות השונות יש צורך בהדרכה מיוחדת וסבלנית שתאפשר גם לאוכלוסייה מבוגרת יותר לקלוט את התכנים והכישורים השונים לצורך שליטה במחשב ובאינטרנט.

בחרנו בכתבה הזו להתמקד בתחום מעניין ואף מפתיע, שאולי לא חשבתם שיכול להתאים לכם – אבל אחרי שתקראו את הכתבה אולי תשתכנעו שמסחר באיביי מתאים גם לגיל הזהב

האינטרנט יצר הזדמנויות רבות, גם עסקיות. אחת מהן היא מסחר באיביי. מאות אלפי אנשים בגיל הזהב כבר גילו והפכו את עסקי האינטרנט למקור הכנסה נוסף. גם אתם יכולים.
קורס מסחר באיביי ( eBay) מאפשר לכל אחד בעל ידע אנגלית בסיסית, גישה לאינטרנט , התנהלות ממוחשבת בסיסית גם היא ורוח יזמות להיות סוחר ברמה עולמית. וכן, להרוויח לא רע

מסחר באיביי – למי זה מתאים?

  • בעלי מוצר/ים ( גם יד שנייה ) המעוניינים למכור ולסחור בזירה העולמית eBay
  • ליזמים בנשמתם בכל גיל
  • לעצמאים או לשכירים, בני ובנות גיל הזהב ובקיצור : לבעלי זמן פנוי

אז החלטתם למלא את זמנכם במסחר באי ביי – איך יוצאים לדרך ואיפה לומדים איך למכור?

לפני שאתם רצים להירשם לקורס איביי ופותחים את הארנק, כדאי מאוד למצות האפשרויות שעומדות בפניכם לקבל מידע וללמוד בחינם. למעשה, את רוב הידע תוכלו להשיג בקלות בחיפושים פשוטים באינטרנט, בלי להסתבך יותר מדי, ומבלי להוציא שקל אחד. יש הרבה קורסים שעולים לא מעט כסף ומבטיחים הרים וגבעות, אבל תמיד אפשר להירשם אליהם אחרי שניסיתם את האפשרויות החינמיות או הזולות יותר.

אז אחרי שלמדנו , אלו הצעדים עליהם אנו ממליצים בכדי להתחיל ולסחור בהצלחה

 

צעד ראשון – לפתוח חשבון חינם באיביי – ניתן לפתוח חשבון חינם באיביי על ידי הרשמה פשוטה באתר.

צעד שני – פתיחת חשבון חינם בפייפל – פתיחת חשבון פייפל חינם על ידי הזנה של כרטיס אשראי בינלאומי. במידה ואין לכם כרטיס אשראי בינלאומי, תוכלו לרכוש כרטיס ויזה נטען בכל סניף דואר.

צעד שלישי – ביצוע מחקר שוק – מחקרים שונים הראו כי בסביבתנו הקרובה יש מוצרים בשווי של אלפי שקלים. אנו צריכים לצאת מנקודת הנחה שדברים היושבים אצלנו בבית שווים הרבה מאוד עבור אנשים אחרים. לכן זה הזמן לפתוח את הארונות, לגשת למחסן או לעליית הגג ולהתחיל לבדוק מה יכול להיות לנו ששווה הרבה כסף עבור אנשים אחרים.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram