לגו לגיל הזהב – משחקים הילדות חוזרים

למה לגו? ובכן, למשל, הרעיון של צעצועי בנייה הוא להשתמש בדמיון ובסבלנות שלך כדי ליצור משהו שלא קיים. החופש לבטא יצירתיות וכושר המצאה הוא מה שהפך את הלגו לפופולרי כל כך.

לגו היא חברה שיוצרת צעצועים ומשחקים. הם קיימים כבר יותר מ-60 שנה וכרגע הם ידועים כחברת הצעצועים הגדולה בעולם. ללגו היו עיצובים רבים ושונים במהלך השנים, אך הפופולריים ביותר שלהם הם עדיין אלו המורכבים מקוביות צבעוניות שניתן להרכיב ליצירת אובייקטים תלת מימדיים. ערכות הלגו המוכרות ביותר אז היו אלו שכללו חוברת קטנה עם הוראות בנייה ודרך פשוטה לעקוב אחריה ללא צורך בעזרה נוספת. ערכות הלגו הראשונות נוצרו בדנמרק בשנת 1949 על ידי אולה קירק כריסטיאנסן – מייסדם – וזה נחשב בדרך כלל לאחד הצעצועים המוצלחים ביותר שנעשו אי פעם. כיום, לגו הסתעפה לסוגים רבים ושונים של מוצרים כגון משחקים לכל גיל וגיל.

רובנו שיחקנו עם לגו בילדותנו. הם דרך מצוינת לבטא את היצירתיות שלך ולבנות כל דבר שתרצה. אבל איך נוכל להשתמש בצעצוע הזה בעתיד?

לגו היא חברה דנית שנוסדה בשנת 1932 על ידי אולה קירק כריסטיאנסן. קו המוצרים שלהם כולל סטים למגוון רחב של קבוצות גיל, כולל כאלה לילדים בגיל הגן, בני נוער ומבוגרים. קבוצת לגו התחילה עם צעצועי עץ אך הפכה עם השנים לחברה בינלאומית המייצרת מגוון רחב של מוצרי לגו מלבני פלסטיק ועד משחקי וידאו. בשנת 2016, הם ייצרו למעלה מ-28 מיליארד לבני פלסטיק ברחבי העולם עם ממוצע של 2 מיליון חתיכות שיוצרו בכל שעה.

לגו הם אחד הצעצועים הפופולריים ביותר בקרב ילדים ומבוגרים כאחד ברחבי העולם, אך עדיין יש מקום לשיפור בתחום.

לגו סיטי הוא נושא לגו שהוצג בשנת 2009. קו סטים זה מבוסס על העולם של לגו סיטי, הכולל חמישה סטים (רכבים ומבנים) עם המיני-דמויות המתאימות.

בניינים מבוססים בדרך כלל על ערים אמיתיות, כמו ניו יורק או ברלין, עם דמויות מיני הדומות לאזרחים, שוטרים, כבאים וכו’. קו הסט מתאר מצבים שונים כמו שוטרים מפטרלים או כבאים שמכבים שריפה.

הסט הפופולרי ביותר הוא ה-“High Speed Chase”, שמתאר מירוץ רחוב לא חוקי בין שתי מכוניות ספורט ושתי ניידות סיור משטרתיות.

לגו סיטי היא סדרת לבני לגו המיועדות לילדים בגילאי 6-12 אבל היופי הוא לקחת אותו לגיל הזהב בשל הפשטות והקלות להרכיב את הסטים הקלים של לגו סיטי. הם לרוב סטים של מבנים וכלי רכב, למעט לגו סיטי סמויה, שהוא משחק וידאו.

לגו סיטי היא דרך אידיאלית לילדים ללמוד על החיים החברתיים והכלכליים בעיר. לדוגמה, במשחק הסמויה של לגו סיטי השחקן צריך לוודא שיש מקומות עבודה שנוצרו בעיר ואנשים יכולים להרשות לעצמם לגור בעיר.

לגו סיטי היא סדרת לגו של סטים המתארים את חיי העיר.

לגו סיטי הוצג לראשונה בשנת 1997 כנושא חדש עבור ערכות לגו. כעת היא אחת מסדרות הסטים הפופולריות ביותר, עם למעלה מ-40 מיליון סטים שנמכרו ברחבי העולם.

לגו סיטי הוא נושא לגו משנת 2009, שנועד לעורר תחושת נוסטלגיה אצל מבוגרים. הנושאים כוללים את שדה התעופה, תחנת כיבוי אש, תחנת משטרה, מרכז בידור, אתר בנייה ומגדלור.

מהי לגו סיטי?

לגו סיטי הוא נושא שהושק בשנת 2001 והוא עדיין ערכת הלגו הפופולרית ביותר עד כה. הוא תוכנן במקור לילדים בגילאי 4-10, אבל נראה שגם מבוגרים נהנים לשחק עם הסט הזה כי יש לו תחושה ייחודית ונוסטלגית.

ערכות לגו סיטי כוללות:

– תחנת כיבוי אש: ישנם שני כבאים כלולים וכן שני שוטרים וכלב. תחנת הכיבוי כוללת אזעקה, עמוד כיבוי, מגדל מים ועוד! זה מגיע עם 1548 חלקים.

– תחנת משטרה: סט זה כולל לא רק את תחנת המשטרה אלא גם את מנחת המסוקים וכן אמבולנס ורכב להובלת אסירים. יש לו גם 1694 חלקים שיכולים להיות די יקרים אם אתה קונה רק אחד מאלה

לגו סיטי הוא נושא לגו שהוצג לראשונה בשנת 2009. זהו אחד הנושאים הפופולריים ביותר עד כה. הוא מורכב מסטים המבוססים על עיר עם מכוניות, בניינים ובתים שנבנו מלבני לגו.

חלק זה יספק מידע רקע על נושא Lego City

ערכת הנושא לגו סיטי הוצגה לראשונה בשנת 2009, מה שהופך אותו לאחד מהנושאים העדכניים יותר שלגו הוציאה.

יש לו סטים המבוססים על עיר עם מכוניות, בניינים ובתים עשויים מלגו לילדים לשחק איתם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram