ימי הולדת בגיל הזהב

חוק הסיעוד

ההורים או הסבים חוגגים יום הולדת 80? כעת הם נכנסים לגיל הזהב שבו בוודאי תרצו לאחל להם בריאות איתנה ועוד שנים רבות של חגיגות יחד עם חברים ובני המשפחה. אם החלטתם לחגוג להם באירוע מיוחד ומשמח, הנה כמה רעיונות לחגיגות מיוחדות ומקוריות:

מקום האירוע

אם מדובר באירוע משפחתי מצומצם, בדרך כלל יעדיפו בני המשפחה לחגוג בבית. לאור הקורונה המשתוללת אפילו יהיה עדיף למזער את הסיכונים שבחשיפה למקום אחר ולכן אפשר לנצל את מגבלת ההתקהלות עד 20 אנשים כדי לחגוג באופן מצומצם אך איכותי מאוד. קשטו את הבית עם סידור בלונים צבעוני ומשמח ודאגו לבופה עם מאכלים טעימים ומשקאות שכל האורחים אוהבים. מומלץ לארגן את המרחב מראש על ידי פיזור כסאות והרחקת רהיטים כדי ליצור מרכז שבו כולם יכולים לראות את כולם. אם קיימת חצר, תוכלו להעביר לשם את האירוע וכך לדאוג גם לבילוי בשטח פתוח ומאוורר יותר.

אטרקציות אפשריות ליום ההולדת

ישנן לא מעט אפשרויות גם בגיל המאוחר ליהנות מחגיגה מקורית ומפתיעה. אם החוגגים אוהבים מאוד סגנון מוזיקלי מסוים, אין מקסימה יותר מהופעה פרטית של נגן, זמר או להקה. דרך האינטרנט תמצאו מגוון רחב מאוד של אפשרויות לנגנים ואמנים שמגיעים עד הבית, מנגני כינור, נבל או צ’לו ועד להקה שמנגנת מוזיקה דרום אמריקאית או פלמנקו. בהקשר לסגנון המוזיקלי האחרון שהזכרנו, בהחלט אפשר להזמין גם רקדנים מתאימים.

אפשרות נוספת היא להזמין אמן אורח כמו סטנדאפיסט או אמן חושים שידאגו להפוך את האירוע לזמן של עניין וחוויה משפחתית. כמובן שהחוגגים יוזמנו להשתתף כחלק בלתי נפרד מההפעלה ואם יש להם חוש הומור בריא, אפשר למצוא אפילו קומיקאים שיכתבו מופע ספיישל שלם שבו הפאנצ’ים מורכבים מחוויות או הומור פנימי.

אם אתם רוצים לחגוג במסיבה גדולה, תוכלו להזמין בלונים לאירועים. מדובר בטרנד פופולרי ומבוקש מאוד לכל סוגי האירועים, שבו היצירתיות רבה מאוד. הבלונים תורמים לאווירה התוססת והמקפיצה, יכולים להגיע כבובות בלונים ענקיות שאפשר לחבק ולהצטלם איתן וגם כזרים לראש שמשדרים אווירה קלילה ומשעשעת מאוד.

ומה קונים במתנה?

לפעמים הנוכחות במקום האירוע והזמנת סידור בלונים או אמן חושים לא מספיקים וחשוב לכם לרגש גם במתנה איכותית ומיוחדת. מכיוון שגיל הזהב הוא גיל מכובד מאוד, חשוב להשקיע במתנה איכותית ולא בחפצים שלא יהיה בהם שימוש. תוכלו ליצור אלבום תמונות מרגש מכל המשפחה, ליצור סרטון מושקע (עשרות תוכנות לסמארטפון מפיקות סרטונים שנראים בהחלט מקצועיים), להפתיע בתמונת קיר גדולה ומיוחדת, בתכשיט יקר ואפילו בחופשה כלשהי. 

אל תשכחו את הברכה

הברכות שלכם הן האלמנט החשוב מכל. עם כל הכבוד לשואו והחגיגה, דברים שבאים מהלב חשובים הרבה יותר. תוכלו לשלב את קטעי הברכות באלבום התמונות, ליצור סבב הקראת ברכות שבו מי שרוצה יעלה ויברך וגם להשתמש בהקלטת ברכות מצולמות שיוגשו לחוגגים כמזכרת מרגשת. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram